U-DM MÄSTARE I LYDNAD!!

 
Min duktiga lilla stjärnpojke och jag blev igår U-DM mästare (7-18år) med 188p. Vi bara ökar och ökar! Det vore ju inte fel att starta på de poängen i 2an sen och öka ännu mer.. ;) 10or nästan rakt igenom, en 8a och en 8,5. Agilityn där emot kommer det video på imorgon, det ind. gick inte speciellt bra, fusk från min sida. Men både Chilis och Pirris lag-lopp gick super bra. Så jag är ändå nöjd, men inget av lagen fick någor bra resultat. Med vårt U-DM lag kom ju 2a, 4p ifrån vinst, surt haha.. ;)
 
idag har det varit kurs kurs kurs! kl11 valpkurs, 12 agilitykurs och 15 freestylekurs. Valpkursen med Chess gick jätte bra, han skötte sig galant och vi gjorde alla delar med "inslag" av lydnaden. Agilityn som inte blev så mycket med, gick däremot fort. Haha, Fokus bara sprang och sprang, hann inte alls med så fick stanna upp, samla ihop och köra på igen. han har aldrig sprungit så fort, men det gör inget, bara säkerhet och fokus som fattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0