1a pris!

WOHO! Yttligare ett 1a pris och nu är det bara ett kvar till LP1! Har en start i Mariestad den 30, om det inte blir ett 1a pris har jag några tävlingar senare som jag ev får anmäla till. Vi kommer inte starta 2an (om vi kommer dit) i år, så bara jag får mitt LP1 i höst är jag nöjd :)
181p blev det exakt, från min synvinkel såg det inte så jätte bra ut, men det gjorde det tydligen! 
 
Nu på kvällskvisten har vi tagit det lugnt, var ute och aktiverade Chess lite då han började bli lite smått vild, haha. Videon är dock uppoch ner, men det skiter jag fullständigt i! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Grattis!!! Va roligt! =)

2012-09-09 @ 08:29:22
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0