Bruks!

Glömde ju skriva det igår att jag skulle iväg och hjälpa till på en brukstävling idag! Skrev åt en dommare på lydnaden. Det var apellen som gällde idag. Jag var med ute på spåren men då skrev de själva. Är riktigt sugen på att sätta igång med Fokus, eller ja Chess också för den delen. Chili är det ingen idé då hon inte skulle klara lydnaden. Men Fokus har ju lydnadsdelen, är lite ändringar + ett framförgående. Och såklart spåret da, kanske blir det våren? Var iallafall jätte lärorikt, och speciellt att höra dommarna disskutera.
 
När de andra hade prisutdelning tränade jag lite lydnad med Fokus. Sen hjälpte jag Kajsa som kom upp en stund, vi ska ju tävla lag DM den 6 oktober så hon ville ha lite hjälp. De har inte hållt på så mycket med lydnad innan men det ser faktiskt rikgigt bra ut! Nu ska jag sova riktigt djupt, fortfarande förkyld och ont i huvudet. Imorgon är det skola och lydnadskurs på kvällen. god natt!
 

Bjuder på en naturbild då jag inte har en enda liten bild på mina små vovvsingar på datorn!

Kommentarer
Postat av: taito sund

Fint blomfoto!

2012-09-13 @ 14:05:23
URL: http://70pluss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0