familjedag

God kväll på er, knappt jag ser vad jag skriver så trött är jag. Var uppe ganska tidigt för att vara i Mariestad vid 9. Själva "familjedagen" satte igång vid 11 men det var ju lite småfix som skulle fixas innan. De andra i PR/Ungodm fixade en del igår men då var ju både jag och mamma (-körde) på tävling så de fick dom andra fixa själva.. ;)
 
Det var späckat schema, det var rallylydnad, lydnad, bruks, skydd, patrullhund, agility, freestyle (Lina som är med i landslaget), jakt mm Sen hade vi försäljare, loppis, lotter och både nya sportbilar och gamla amazoner (?) på plats för visning. Kom inte därifrån vid 4 och då körde vi rakavägen till driven och sen hem..
Så nu ska jag och hundarna krypa till sängs, har en veckas praktik på tidningen denna veckan så måste ta bussen hemmifrån vid 7 så måste gå upp en halvtimme tidigare.. ;)
 
 
Slängde över kameran till Gudrun när det var jag som körde Rally, resten av dagen har jag sprungit runt och fotat. Så ja, har lite träningsvärk i axlar och armar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0