kurs kurs kurs

 *Suckar över mig själv* Fick som sagt återställa datorn igår, men innan jag gjorde det så skulle jag ju lägga över alla bilder och filmer till min externa hårddisk. Så jag satte i sladden, och sen drog jag ur den och återställde datorn. Vad tänkte jag med!? Herregud, ååååhhh!
 
Så nu sitter jag iallafall och klipper film (igen) så den lär komma ut senare ikväll. Rullade iväg till Tibro ganska tidigt idag, körde två lydnadspass med pojkarna innan jag satte igång min kurs. Båda var jätte duktiga, verkligen! Körde lite "rutan-träning", läggande, ställande och inkallning med Fokus. Med chess blev det sitt och ligg vid sidan. Sitt, ligg stanna kvar och inkallning. Duktiga pojkarna!
Kursen gick också ganska bra, vi var bara 2,5 (3 men en åkte hem efter halva då hon skulle på kalas) så vi slutade lite tidigare. Eller ja, vi bytte ut den sista tiden till en plats och lite lydnadsträning.. ;)
 
Imorgon startar min och Fokus kortkurs i Lydnad med Jessica. Ska bli jättte skönt med en lydnadskurs igen!
 
Lille lille Fokus 8 veckor påväg hem♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0