the bitch is back!

 
Tog med mig Pirri hem efterskolan igår. Hon fick sig ett bad och ikväll klippte mamma henne. Hon ska ju med och tävla DM imorgon! Eller hon ska bara ställa upp i laget. Chili ska ju köra både off, individuellt och lag. 
 
Idag har jag fått mig en riktig konditionsträning. Hade bara 2 lektioner idag för att sen skulle vi upp till mostugan och orientera. Så cyklade kanske 4km dit, sprang 6 km och åter cykel 4 km. Phuu! Ska ta tag i löpningen igen, ska bara handla mig ett par rejäla skor och sen ska jag ovh vovvarna ur och springa! Något som gjorde mina ben glada idag var mina Lundhaga brallor som kom! 3 gången denna månaden, haha skickade ju tillbaka dom första gången för att dom var förstora, bytte till en mindre, och nu är jag tillbaka i de första igen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0