tredje dagen i rad

Tredje gången i rad som vi befinner oss på tibro BK. Både töreboda och Mariestad är ju närmare, men Tibro är så mycket böttre (sorry)! Igår var det ju första gången på min och Fokus lydnadskurs. Var mycket friträning med hjälp av Therese men sen fick man 10 min var hos Jessica och Anna. Han dock bara med Jessicas 10 minutare. Men det var bra nog, hon ser allt! vilket är super bra, så nu vet jag vad jag ska hårdträna på bl.a iallafall.
 
Idag var det Fokus tur igen, men idag var det agility. Och man märker att han tycker lydnaden är roligare. Men det beror nog störstadels på att han fortfarande är lite osäker, att han inte riktigt 100 vet vad han ska göra. Det är så mycket annat jämnfört med lydnaden då du går nästan själv på en megastor apellplan. Men det kommer nog!
imorgon är det en lugn dag, på hundfronten iallafall, jag ska ägna mig åt skolarbete! På torsdag är det lydnads bertan i Mariestad. Det är en klubbtävling där poängen inte visas "offentligt". Och det blir ingen riktig vinnare, priserna lottas sedan ut. men efter får du självklart veta just dina resultat, sen är det ju upp till dig om du vill visa dom för andra eller ej.. ;)
 
Bild;Arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0