rallylydnadskurs


 
Åter en valp har flyttat, denna till Stockholm! Dom åkte tåg hem och den resan hade gått jätte bra vilket är mycket skönt att höra. Det är så lugnt är hemma nu, bara 4 stycken kvar. En av hanarna flyttar nästa helg! Idag var vi en stund på klubben, hann träna lite agility med Chess. Tränade främst agilityhindret + lite utåtskick, runt på largehöjd. Hann inte med så mycket mer för jag och Chili skulle hjälpa till några timmar på en rallylydnadskurs som började idag. Vi var med och visade de banor dom hade uppe just då, visade och gick igenom alla nybörjarklass-skyltar och hjälpte deltagarna. Chili var duktigare än jag förväntat mig med tanke på att vi inte tränat rally sedan typ oktober? Men nu är det snart dags att ta tag i fortsättningsklassen, de är så snålt med tävlingar runt om kring i vår och sommar så vi har ett tag att träna upp oss på!
 
Imorgon är det agilitykurs för Chess del igen, men mellan skolan och kursen ska jag hinna med att åka till Mariestad för att göra ett jobb till tidningen, phuu. Nu är det dags att bada både Chili och mig för att sedan hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0