agility

 
 
Ja, låter videon tala för sig själv. Chilis lopp bör ej nämnas. Hon hade fin fart, men ah tror vi stoppar där. Fokus då, otroligt imponerad av honom. Agilityloppet fick han endast 5 fel då han fortfarande tycker gungan är lite läskig, men helt okej tid, hade de inte krånglat där hade vi tagit fjärdeplatsen och sista pinnen i klassen. Riktigt stolt över honom för att vara hans andra tävling. 
Annars då, är ju innne på min sista jobbvecka innan skolan börjar. Skulle åkt och vallat med Chess i tisdags men har haft sådan fruktansvärd migrän sedan söndags, idag har det väl varit okej. Fick ta en alvedon efter jobbet då jag kände att det var på gång.. Igår drog min och Chess agilitykurs igång, kommer vara en kortkurs endast under augusti månad då en av instruktörerna ska få barn. Men jag tänkte att det kunde vara bra för Chess och mig att få hjälp innan vi ska starta vår första tävling. 
 
I helgen är det junior handling som gäller igen, lördag Eskilstuna och söndag Norrköping. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0