Ny vecka

Ny skolvecka, den förra började och denna startar med en ganska rejäl förkylning. Men nu i början av skolan vill man ju helst inte missa något så det är bara bita ihop. I lördags var en riktig jobbdag, startade strax innan 4 med en familjefotografering vid herrgården jag jobbar på, fotade mingel osv innan jag bytte om för serveringskläder för jobb till kl 12. Var helt slut på söndagen, men då var det bara att ladda om igen för fyra timmars agilitykurs. Lite kämpigt med Chess klarar alltid av det galant, han är så himla duktig. Det är jag som tar lite saker för givet då jag är van vid de andra som jag gör på helt andra sätt på och de andra är ju äldre så de har lite rutin och fungerar på ett annat sätt. Men bara jag gör rätt går det så dunder bra, så nöjd med honom!

Nu i veckan är det gårdträning inför fredagsens debut med Chess i lyd1 och Fokus i lyd2. Chess tror jag kan prestera riktigt bra faktiskt. Fokus är jag inte lika säker på, vi ligger lite efter i träning, han har inte riktigt varit sig själv det senaste. Han har backat tillbaka ocg betett sig om han gjorde när han var yngre. Vilket resulterar till dålig träning och irriterad matte, vilket gör träningen ännu sämre. Men vi får se hur det går, bara vi håller glädjen uppe är jag nöjd! För på lördag åker jag upp till Stockholm och hoppar från lydnadsvärlden till utställningsvärlden då jag ska hjälpa till att fixa afghaner och sedan följa med på utställning på Solvalla på söndagen, spännandeeee. 
 
Nä nu har jag en massa bilder som ska gås igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0