Agilityhelg!

Äntligen är det helg! Väskor och burar är packade för imorgon drar äntligen jag och Fokus till Fjugesta och kurs för Fanny Gott. Efter allt krångel med skjuts hit och dit, blev ju lovat skjuts som sedan inte längre blev aktuellt, typiskt.. Men tack mamma som stannade hemma från sin kattutställning och kör oss istället!
Anmälde tidigare idag mig och Chess till agilitykurs för duktiga Jessica och Anna. Har gått för dom, och tränat tillsammans med dom och känner att jag verkligen får ut något av kursen. Ska bli riktigt kul att komma igång med agilityn nu, som vi längtat. Medans Chili får sig en paus får pojkarna ligga i hårdträning!
 
Planeringen inför världsutställningen är fortfarande i full gång, har mina hundar klara nu iallafall. Kommer ha en Whippet på torsdagen och en Faraohund fredag, lördag och söndagen. Tåg är kikade på så ska ta och boka det nu snart också. Satan vad detta ska bli kul :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0