Årsmöte

Igår var det dags för årsmöte på Tibro BHK. Det var middag på Hallmers (kan det hetat så?) och även prisutdelning. Det har gått bättre än vad jag förväntat mig under året och det fick jag även se igårkväll. Jag och Chili fick ju pris för att vi vann rallylydnads KM (98p!) och vi blev även årets Rallylydnadsekipage. Men något jag inte riktigt förväntat mig var att jag och lille Fokus blev årets lydnadsekipage! Min lille gosse som under knappt 3 månader fick sitt LP1 och vann U-DM. Att hans första tävling var någon vecka efter hans 10 månaders dag, riktigt kul! Nu blev vi ännu mer taggade att sätta igång med träningen på riktigt, har ju två lydnadshundar 2013 och måste ju gå minst lika bra i år då ju ;) Fick även en fin liten pokal för att jag och Fokus vann U-DM, tack tack ♥
 
Nu på morgonen har jag hunnit fota både kattungarna, valparna och varit på prommenad med mina pojkar och tog även då med mig kameran så har en del att fixa med ikväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0