film!

 
Idag har det varit en både bra och dålig dag. Fick goda besked från försäkringsbolaget ang. mitt knä, fick dock åka hem från skolan för att jag mådde illa, vilket jag gjorde igårkväll och fortfarande gör nu. Så tog tag och klippte ihop filmen på de andra som var med på fanny Gotts kurs för snart 3 veckor sedan! 
Valparna växer på och alla är friska och fina. Nya bilder kommer i helgen då jag tänkt uppdatera hemsidan en gång i veckan :) - www.ebbas.webs.com
 
och nu är snart allt klart inför WDS i Ungern! Anmälan är skriven och ska bara läggas på posten och betalas in, biljetter ska bokas ikväll. Då är det väl bara väskan som ska packas, men det väntar jag med ett litet tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0