Agilityträning

 
ÄNTLIGEN! Var alldeles för längesedan jag var iväg och tränade endast agility, eller alldeles för lång tid för mig iallafall ;) hade bara med mig pojkarna då jag skulle åka buss. Men precis när vi skulle ge oss iväg till bussen kom min morfar förbi så vi åkte med honom istället. Stod redan en bana uppe som var lagom klurig för dem båda så den körde vi. Chess fick seg lite S- och runt träning istället för slalomet då vi inte riktigt orkade plocka isär det då han inte kan 12 pinnar ;) Är riktigt nöjd med båda idag, men det var sååå varmt! Höll på att svimma ett tag där då jag körde två lopp med var hund och sedan bytte av, tänkte inte på att jag skulle vila. Det kan jag ju göra nu när jag är hemma hehe..
 
I helgen har det varit lydnadsträning, grillning med andra hundvänner osv. Imorgon är det vallning för Chess skull igen, har ju tyvärr inte haft npgon möjlighet alls att kunnat valla sedan sist då jag fortfarande inte fått tag på några får.. :( Så himla tråkigt! Men men, på onsdag drar jag och morfar på en minisemester ner till Båstad, slappa och kolla på tennis. Kameran ska med så bilder kommer nog komma ut på fotobloggen i helgen - www.ebbaleijon.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0