vallning

 
 
 Min första jobbarvecka på vadsbo veterinär är nu slut. Är faktiskt roligare än jag hade förväntat mig, blir lite dötid då och då men när jag kommer jobba eftermiddag brukar det vara lite mer fart, vilket jag gillar!
Har varit fokus på lydnad och vallning i veckan, har nu fått tag i 3 får, men ovallade.. Så vi får se, de är ju det enda jag fått tag i men jag ska höra med Margareta som jag vallar hos vad hon tror och tycker, eller om vi ska leta oss runt ännu mer.
 
I onsdags var jag iväg till först skövde med buss, åkte med en träningskompis sambo till Tibro och SEN till Hjo haha. Då var det nämnligen lite instruktösmöte för alla instruktörer och assistenter på Tibro BK, som sedan blev en riktig god och mysig middag vid vattnet. Imorgon ska det packas och badas inför söndag då vi drar till köping på hundutställning. Jag ska ställa 2 salukis och Junior Handling! Det lär bli stressigt, men bara det inte krockar ska det nog funka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0