Hemma från grästorp

Sådär, nu var jag och Chess hemma från Grästorp! Nästan 1,5 vecka tillsammans med Pernilla och alla salukisar (+ Cocker Texas såklart ;). ) Ingen vila nu inte, igår kväll var vi iväg på vallkurs för Margareta WIljen utanför Hjo. Det var Chess jag vallade med även fast Fokus var med och kollade på. Han skötte sig mycket fint, bästa vallningen någonsin från hans sida. Mamma tog lite bilder på honom men min dator vill inte sammarbeta så det får komma ut senare! ;)

Nu laddar vi upp inför Borås imorgon, mamma ska ställa sin aron och jag ska ställa en Faraohund och en podenco ibicenco. Och sen får vi idag säga adjö till sista valpen som flyttar, vi hade lovat att hålla honom kvar här hemma ett tag då nya hussen skulle gå i pension nu. Så jag önskar er stort lycka till med lille Jack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0