Nat.utställning i Borås

 
1.Mammas Aron
2.BIS (Bir&Bim)
3.BIS uppfödargrupp, Mandinah
4.Jag och Gabrielle
 
Phu, vilken dag! Det var ju knappast torrt i Borås idag iallafall. Regnet öste ner mestadels av tiden, sen fanns det lite tid för uppehåll men det var inte mycket. Jag åkte ju dit för att jag skulle ställa en Faraohund (bror till Ash som jag hade i Ungern), men ägaren fick tyvärr förhinder så blev inget med det. Men mamma hade med sin Pumi Aron och ställde. Han var ensam junior hane men fick CK och blev 2 bästa hane med R-cert. 
 
Jag hängde faktiskt mestadelen vid Afghanringen. Dom är ju så otrooligt vackra, och jag har faktiskt fått den otroligt stora äran att låna en underbar liten dam och tävla junior handling med i år, Gabrielle (Mandinah Irresistable Whisper ). (Den ljusa tiken i mitten-höger). Första tävlingen då jag ska låna henne är inte sagt ännu, men första gången jag ska tävla med en Afghan blir iallafall i Ransäter. Åååh ska bli så himla himla kul. Då ska jag låna en hane vid namn Jason(
Multi Ch Mandinah Impissible is Nothing), och beroende på hur det går för honom i rasen kanske jag kommer få hjälpa till att ställa honom där också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0