Utställningsdebut för Chess

Hoppas ni hade en trevlig nationaldag igår för det hade jag. Träffade upp ett gäng kompisar, grillade, spelade fotboll och tältade. så resterande tid av dagen ska jag plocka iordning inför imorgon då vi åker till vänersborg på hundutställning. Chess ska imorgon göra sin utställningsdebut, de va bara 2 i rasen så vi får väl se hur det går. Sen ska jag även tävla junior handling, denna gången med Nova. Vad vi hoppas är en placering och då ev. en kvalbiljett till SM. det är vad vi hoppas, sen vet man ju aldrig hur det går! Jag kommer stanna över natt i grästorp för att på söndag åka tillbaka och ställa mammas salukitik Nova och heja på Pernilla som ska tävla Junior handling. Sen får vi se om det blir något mer ställt ;)
 
saker som inte har med hund att göra men som är mycket viktigt ;) är ju att om exakt en vecka går jag på sommarlov, får mitt slutbetyg för grundskolan och behöver aldrig mer komma tillbaka dit. det betyder lediga dagar, om inte jobb och då alltså mer tid för träning. Jag och en träningskompis ska i juni/juli åka iväg för lite privattimmar inom lydnaden, än är det inte 100 på vem vi ska åka till. 
arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0