Världens finaste Border Collie

 
Som sagt, jag måste vara ägaren till världens finaste BC, jag menar kolla bara? Är han inte helt underbar?
Idag tog vi oss en liten sovmorgon för att sedan ge oss ut på en prommenad med alla hundarna, det är så skönt för har inte varit något problem alls med att ha Chess här. Han gick lös bland de andra hundarna och ingen brydde sig, och om någon kommer mot honom så reagerar han inte alls.
Körde ett lydnadspass idag, körde igenom alla moment utom hoppet och linförigheten. Han är nog snart snart klar för start, han har alla moment utom linförigheten. Och den är ju ganska viktig, så den ska jag se till att fokusera på när jag och Jessica åker iväg till Lillemor!
 
Nä nu ska jag redigera lite bilder till sen soooova ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0