Villa Q

 
 
Hamnade i Grästorp till slut, snälle Nicklas kom i måndags och hämtade upp mig och Chess innan de begav sig till Spanien. Så nu har jag och Pernilla hela Villa Q för oss själv + 6 salukis och 1 cocker ;) Vi har hitills hunnit med att klippa gräs, bada, föna och kamma lilla cocker-Texas och en massa prommenader. Än vet jag inte när jag åker härifrån, innan torsdag nästan vecka iallafall. För då ska jag och Chess på vallkurs hos Margareta Wiljen, ska bli riktigt kul. Var så längesedan vi vallade nu och känner sånt sug efter det. Måste bara få tag i får jag regelbundet kan valla på, som det ser ut nu har jag inga på nära håll, vilket är tråkigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0