inga lundhags här inte..

Nej utan här ska det vara rent, snyggt, kjol och kavaj! Har varit ute och letat efter lite dräkter på olika sidor, dels är alla så dyra och det är svårt att hitta snygga i sin egna storlek. Men var nyligen inne och kollade på HM's hemsida där jag snabbs fastnade för några lite vårigare fina. Skulle ju vilja ha något nytt när vi åker till Ungern för WDS. Ska ena dagen låna en jätte fin dräkt av Pernilla (blå) och de andra dagarna har jag väl inte planerat något än.. Har ju ett tag på mig ;) Det lutar iallafall åt den mintfärgade och den gula!
 
Fick idag mail ang. min och Chess agilitykurs som drar igång redan den 25 mars! Kommer nog ha med Fokus någon gång också, han behöver ju träningen också och han ska ju starta innan Chess ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0