tisdag..

1.Prommenad i vårsolen, 2.Gav Ingunn och Nicklas Cocker ett litet bad 3.En av våra valpar
 
Nu är jag hemma igen efter en helg i grästorp! Har haft en riktigt mysig helg tillsammans med 4 salukis och 1 cocker. Det var prommenader och livestraming från crufts som gällde mestadelen. Ett stort grattis till Ingunn och Nicklas som det gick riktigt bra för. Lille Rios blev BIS-3 valp och Katie BIR + gruppvinnare på lördagen och på söndagen blev hon även BIS 3! Jag kom hem igår vid lunchtid och nästan direkt efter att jag kommit hem kom mina närmaste kompisar för lite födelsedagsfirande med tårta och cupcakes för jag fyllde 16! Imorgon är det dags för skola igen efter lite extra ledigt då vi hade studiedag både igår och idag. Nya bilder på både valparna och kattungarna kommer ut på hemsidan ikväll!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Galet söt bild på valpen. Man blir bara helt förälskad i den :-)

2013-03-13 @ 18:17:21
URL: http://www.sheltieliv.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0