valpfilm

 
Ytterligare en film på de små. Denna är från idag då de fick vara ute för tredje gången. Det är bara korta studer de får vara ute tillsammans med mig och Chili. Alla springer de runt och leker och kollar, de fick även sin middag ute idag vilket inte var några problem alls!
 
Igår var det ju agilitykurs för Chess del. Det gick jätte bra, körde lite inlärning på tunnel, hopp och långhopp. Men eftersom att Chess redan kan det körde jag istället tunnel med doldingång och raksträckor med hopphinder med lite push/pull runt osv. När kursen var slut fick sig även Fokus ett litet pass. Vi körde i princip samma sak + starter och slutsträckor och balans. Lite skick på balans osv, gjorde det hela till en tävling och han är jätte snabb fram till balansen och upp men tappar farten lite mitt på. Men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Camilla V

Hej! Riktigt roligt att ha hittat hit!
Jag har Chilis mormor så det är lite extra kul att se bilderna på era söta valpar :)

/Camilla

Svar: Hej!Åh va kul, kommer nya bilder på dom snart igen :D
Hur är det med er? :)
pumimedfart.blogg.se

2013-03-27 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0