Årets första tävling

Blir ett kort inlägg då jag kommer slockna vilken sekund som helst, hundarna ligger utslagna på golvet. De kunde alltså inte ens ta sig upp till mig i sängen haha. Det var dags att ta sig ur sängen strax efter 7 imorses för att hinna med allt innan vi drog iväg till Tibro på lydnads KM. Jag hade inte förväntat mig något då Chess inte är riktigt 100 och Fokus vet an aldrig hur det går med ;) Men jag fick ju avstå platsen med en av hundarna och det blev Chess för om det skulle gå bra så var Fokus den jag skulle ha störst chans med. Men vi alla gick in och endast gjorde det för skojsskull. Det gick helt okej för båda faktiskt, förutom att de nollade varsitt moment, vilket jag aldrig tror fokus gjort tidigare hehe.. Nej nu är det verkligen dags att ta tag i lydnaden på riktigt så vi kan komma ut på tävlingsplanerna igen!
 
Efter KM'et åkte vi iallafall hem en snabbis innan  min syster kom och hämtade mig, Chess och Chili för att åka tillbaka till Tibro för agilitykurs. det gick också helt okej med Chess, det är jag som är problemet, han sköter sig jätte bra. Film kommer troligtivis ut imorgon så då lär ni väl se vad felet är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0