valpköpare

Min kavaj jag ska ha på WDS som duktiga Patricia sytt!
Har så duktiga och engagerade valpköpare. Så stolt :')
 

Nu är packningen igång, ska imorgon försöka få allt färdigpackat innan jag ska iväg och jobba. Har idag varit hos frissan och klippt o färgat, handlade även lite småsaker som ska med. Snart åker vi, galeeet! :D
Ska även iväg på ytterligare en anställningsintervju imorgon, det är roligt när det går bra. 
 
Igår var det kursavslutning på min och Chess agilitykurs, vi körde först 3 kombinationer som han klarade galant. Och sen körde vi en bana som gick otroligt bra! Han är så duktig min lilla bebis. Hade med Fokus så han också fick köra, 3 veckor kvar tills debut nu. Kommer nog inte hinna träna någon mer agility innan jag åker till Ungern, men två dagar efter hemkomst är det ju Agility KM och efter det måste måste han vara 100 på allt! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa :)

Åh tack för kommentaren på klippet Ebba!! :) Millan är helt FANTASTISK vi får mycket beröm för henne, vart vi än går!! Jätte mysigt, idag var vi o tog 12v vaccinet, massor av beröm ifrån vet!! :)

2013-05-13 @ 22:46:44
URL: http://trixhund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0