Tävlingsdags

Nu är det fredag igen och det innebär tidigt i säng, uppstigning vid kvart i 4 får då trar jag, chili och chess till tångahed för agilitytävling. Chilis klass sätter igång runt 9 skulle jag tro och Chess klass efter 16.. Lär bli en lång dag!
I går stannade jag kvar i Habo efter skolan för att vara hundvakt åt Adiolas, Schnauzer mellan och dvärg + en liten mops. Var riktigt mysigt faktiskt, men bäst av allt måste nog vara sovmorgonen. Kunde gå upp strax innan 8. När jag sover hemma får jag gå upp strax innan 6!
 
Fick även tidigare i veckan hoppa in som instruktör på en aktiveringskurs på klubben då jag skulle hålla i lite freestyle. Vi hade knappt en timme så gick igenom alla dess olika slalom, snurr, spinn, efter osv. Det är kul att hålla kurs, men nu får det vara slut för i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0